Llac Atitlan

Llac Atitlan
El llac Atitlán, un maravellós racó de Guatemala: volcáns sant Pedro, Atitlán i Toliman com a veïns de fons.

divendres, 6 de maig del 2011

ADEU CANADA!, FINS UN ALTRE!...

Tingueu un bon dia, amics i amigues!

Avui es el meu darrer dia pel Canada. N'en vaig amb tristesa ja que he passat bons moments aqui i he arribat a fer un xic d'amistat, sobertot amb la Sara, una dona una mica mes gran que jo, culta, d'esquerres, agnostica, molt solidaria i, a mes, sap espanyol i frances.
De seguida, quan la vaig coneixer al Yale club, es va oferir a ajudar-me amb lo que calgues. Hen va presentar gent i hem va suggerir llocs on anar. Molt servicial la dona.
Despres d'unes cuantes i llargues converses sobre la societat canadenca i europea, la historia i el moment dificil internacionalment parlant, vam parlar de mi i d'ella. Jo ja veia que estava malalta pero despres hem va confessar que tenia esclerosi multiple. Que la medicina havia avansat bastant i que la seva esperansa de vida havia millorat era el factor que l'hi donava forses.
Avui la convidare a dinar per despedir-ne d'ella i desitjar-li sort.

La veritat, potser algun dia tornare a Vancouver. Es una ciutat fantastica i el lloc perfecte per sortir cap el Yukon, les Rocalloses i la costa nord del Canada.

Cambiem de tema. Dema surto cap a ianquilandia. Anire a Portlan on, de moment, passare 3 dies, es possible que despres vagi a Sacramento uns altres 3 per preparar-li el terreny a la Eulalia, que anira a competir el proper Juny. Eulalia!, ja t'explicare...

Per sort vaig poder reservar a Sant Francisco a partir del 13, perque avans tot estava ple.

Be, seguidors del meu bloc i d'altres, que us vagi be tot i que lo dolent de la vida us sigui lleu. Petons, records i abrasades. Sigueu felisos!!.

Salut!

Enric

3 comentaris:

  1. Hola Enric!...el teu primer pais d'aquesta gran aventura que has empres....i tot el que desprenen les teves paraules es...GENIAL!!!!!...que gran!!!... COLLONUT!!!!... estic super content de llegir-te i avançar segons tu escrius.... ENDAVANT!!!!....que fa baixada!!!!!...david p

    ResponElimina
  2. Hola Enric, finalment m'he connectat...m'ha fet il.lusió veure que passaràs per Sacramento....si t'agrada molt et quedes uns dies, fins al Juliol,...je, je...ja m'explicaràs que et sembla la ciutat...és fantàstic poder llegir i seguir les teves reflexions, situacions.....una forta abraçada i un peto!!!! Eulàlia.

    ResponElimina
  3. Hola Ulises, molts records.
    Llegin-te, que ja fa uns quans dies que ho faig, m´arriba un altre Enric , m´en alegro molt de que gaudeixis tant aquest viatge, que sens dubte ha de ser un somni.
    A més a més, m´agrada molt com ho expliques. molts petons i molta sort. Mercè

    ResponElimina

Digues el que creguis convenient, pero... identificat