Llac Atitlan

Llac Atitlan
El llac Atitlán, un maravellós racó de Guatemala: volcáns sant Pedro, Atitlán i Toliman com a veïns de fons.

dilluns, 23 de maig del 2011

BYE BYE USA. UN ADEU DES DE SAN DIEGO, CALIFORNIA.

Bon dia estimats amics, amigues i familia!

En aquests moments soc al aeroport de San Diego a punt d´agafar un vol cap a Phoenix, Arizona. Des de Phoenix n´agafo un altre cap a Guadalajara, estat d´Hidálgo, Mèxic. Per tant, començo una nova estapa, aquest cop amb un idioma molt mes familiar per a mí.
Al final he optat per agafar un vol que hem dongui el salt per sobre de lapart nord de Mèxic, la mes perillosa i o tothom, no hem recomenava anar. Ja ho tenia previst, tot en ordre.

De San Diego us podria explicar forçes coses, pero no tinc gaire temps i resumiré, de moment, a grans trets la meva estada.
Per començar i, tal com vaig dir en principi, la ciutat es molt turística i la gent mima en bona part tots els visitants. Son força amàbles i tot t´ho faciliten - inclós el taxista que m´ha dut a l´aeroport -.
Per altre part, es una ciutat dígna per pasar-hi unes vacances, te platges força maques (jo no he anat, pero tothom que a anat i no es d´aquí, ho diu), unes bones atraccions, com el parc de Balboa, plé de museus interesants - el aeroespacial, un dels millors del país -, un bon port amb bons equipaments, i, com no podia faltar en la ciutat que acull la base aeronaval mes important del Pacífic,te com a principal atracció el portaavions Midway, buc insignia de la 1a guerra del Golf. Aquest si que el vaig visitar, mes endevant us ho explico (extranyes sensacions per a mí). També vaig visitar al parc de Balboa un museu de maquetes de trens molt i molt curiós (sempre m´agradat el modelisme), ja veureu les fotos. Sobretot les vaig fer pensant amb el meu amic Jose, el del frankfurt Reset. Les hi dedico, quan les pengi, es clar.

Val, no m´entretinc mes, falta poc per embarcar. Us deixo de moment. El proper missatge serà des de Guadalajara, ANDALEEEE!.

Salut i petons!

Enric

PD: Ja he vist que les eleccions han donat resultats que forçaran al PSC a decantar-se de nou. Suposo que faràn lo de sempre... Ja m´explicareu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues el que creguis convenient, pero... identificat