Llac Atitlan

Llac Atitlan
El llac Atitlán, un maravellós racó de Guatemala: volcáns sant Pedro, Atitlán i Toliman com a veïns de fons.

dilluns, 9 de maig del 2011

AL COR DE LA BESTIA

Hola, estimats amics i amigues!

El titol d'aquest escrit es en referencia a un llibre que vaig llegir fa uns tres o quatre anys, es deia "viaje al corazon de la bestia". Tractaba sobre un viatje que van fer la gent del col.lectiu Baladre per els USA, amb contactes amb la gent de Food no Bombs i diversos col.lectius socials i acrates del pais. El llibre reflecteix perfectament com es la societat americana envers els mes desfavorits i com unes quantes persones tractaven d'ajudar-los. Molt critic amb el sistema capitalista (la Bestia).

Doncs be, ara soc aqui i veig en primera persona la gran cuantitat de gent que les passa magres, estan malalts mentalment molts i no tenen on viure i casi ni per menjar. Sembla mentida on en un pais a on hi ha abundancia de tot i el menjar es relativament barato no hi hagi cap lloc on atendre aquestes persones. Molt dur.

Camvien de tema. Ahir vaig sortir una miqueta per Portland a la nit i vaig veure diversos llocs on hi ha musica en viu de variats estils. Concretament vaig anar a un lloc que s'en diu Ash Saloon on vaig veure l'estrena d'un curt fet per gent d'aqui amb el tema dels zombies com a fons. Bastant ben produit pero el contingut... pse, pse. Despres va tocar un duo - noi i noia -, que feien musica minimalista. Originals pero poc convincents. La birra a 5 dolars.
Despres vaig anar a un bareto - gran, molt gran - que es deia Dante's. Vaig pagar l'entrada (18 dolars, uns 13 eurus) per veure el grup que estava tocant, es deien Loudness. Heavy  japones d'altissima cualitat. No tenien res a envejar a Judas Priest. La meva amiga Loli Antunez hagues disfrutat com una boja. Vaig disfrutar molt. La birra a 3 dolars (una mica mes car que el Trenca).

Avui he anat al mercat d'artesania i he comprat especies pel menjar. Molt bones i ben variades. Despres he anat a veure quan valien els laptops i he anat a un magatzem d'oficina del centre. Els he trobat cars tot i que costerien al canvi uns 200 eurus, pero se que aqui es poden trobar mes baratos. Probare a buscar en un altre lloc o be esperare a Sant Francisco.

Val doncs, per avui de moment res mes. Despres vaig de baretos amb una sortida organitzada per l'alberg amb un munt de noies i algun noi. Ja us explicare.

Salut!
Enric

PD: Per cert, la part de la ciutat on esta l'alberg es mes o meny maca, la resta no sembla gaire interesant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues el que creguis convenient, pero... identificat